Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

LATEST NEWS
CONTACTS

Akvizice je proces získávání nových zákazníků nebo převzetí konkurence. Z pohledu marketingu je důležité zvolit správnou strategii a metodu akvizice, aby byla co nejúčinnější.

Jeden z možných způsobů akvizice je tzv. inbound marketing, který se snaží přivést klienty na web pomocí aktivního zapojení a zajímavým obsahem. Tento způsob využívá například SEO, používání sociálních sítí, budování zpětných odkazů, psaní blogu a další aktivity. Inbound marketing je neplacený a zaměřuje se na kvalitní obsah a interakci s potenciálními zákazníky.

Druhou možností je outbound marketing, který zákazníkům “vnucuje” zboží či služby formou reklamy. Tento způsob využívá především tradiční média, jako jsou reklamy v televizi, rádiu a tisku, ale také stálé bannery apod. Outbound marketing je vhodný především pro rozšíření povědomí o značce nebo produktu.

Aby byla akvizice úspěšná, je důležité zvolit správnou metodu a strategii, která bude odpovídat cílové skupině a cílům společnosti. Je třeba zvážit výhody a nevýhody jednotlivých metod a vybrat tu nejvhodnější. Důležité je také neustále sledovat výsledky a případně upravovat strategii a metody v závislosti na aktuální situaci. Pouze tak je možné dosáhnout úspěšné akvizice a rozšíření zákaznické základny.

Přečtěte si další podobná témata:

Zaujal tě článek? Dej nám zpětnou vazbu:

Hodnocení: 4.7 / 5. Hlasů: 43

Ještě žádné hodnocení 🙁 Buď první!

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *