Inbound marketing je komplexní způsob, jak bezplatně přivést zákazníky k produktu. Jde o kombinaci různých aktivit na internetu, které cílí na to, aby zákazníci navštívili webovou stránku a udělali nějakou akci, například si přečetli článek, objednali produkt nebo se zaregistrovali do newsletteru. Mezi aktivity, které patří do inbound marketingu, patří optimalizace webu pro vyhledávače (SEO), používání sociálních sítí, budování zpětných odkazů, psaní blogu, účast na diskuzích a fórech nebo používání infografik.
Inbound marketing se také často označuje jako neplacený marketing, protože k jeho realizaci nepotřebujete investovat peníze, ale jen svůj čas, úsilí, schopnosti a nápady. Důležitým faktorem úspěšnosti inbound marketingu je kvalita vytvářeného obsahu a interakce s potenciálními zákazníky. Pokud budou lidé ochotni se s vámi spojit a diskutovat o tématech, která je zajímají, můžete získat jejich důvěru a zvýšit šanci na nákup.
Přečtěte si další podobná témata: