Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

LATEST NEWS
CONTACTS

Kontextová reklama je druh internetové reklamy, která se snaží vybrat relevantní reklamu na základě obsahu webové stránky, kde je zobrazena. Například na webové stránce s článkem o výběru sedačky by mohla být zobrazena reklama na nové sedaček a pohovek např. od e-shopu 4home. Reklama tedy souvisí s tématem webové stránky, na níž se zobrazuje.

Většina reklamních systémů, které se kontextové reklamy týkají, funguje na principu PPC (pay-per-click), při němž zadavatel reklamy platí za každý proklik na reklamu. Samotné reklamy jsou vybírány a obsluhovány automatizovanými systémy, které zohledňují totožnost uživatele a obsah webové stránky, na které se reklama zobrazuje.

Kontextová reklama se vyznačuje tím, že se snaží zobrazovat relevantní a užitečné reklamy pro uživatele, kteří navštíví danou webovou stránku. To může být pro návštěvníky přínosné, protože se mohou dozvědět o produktech nebo službách, které by jim mohly pomoci nebo je zajímají. Pro firmy je to zase dobrá příležitost, jak se dostat k potenciálním zákazníkům.

Přečtěte si další podobná témata:

Zaujal tě článek? Dej nám zpětnou vazbu:

Hodnocení: 4.7 / 5. Hlasů: 41

Ještě žádné hodnocení 🙁 Buď první!

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *