Quick wins (v překladu Rychlá výhra) je zlepšení, které je viditelné, má okamžitý účinek a dostaví se velmi rychle po zahájení jakéhokoliv projektu.
Rychlost uskutečnění je zásadní, zároveň však musí jejich zapojení dávat nějaký hluboký smysl a brát ohled na aktivity, které probíhají v současnosti i na ty, které teprve plánuje. Vždy by to však mělo být něco, o čem zúčastněné strany budou tvrdit, že je to hodně dobrá věc.
Toto zlepšení můžete zjistit v průběhu analýzy obchodních procesů. Quick win se dá v podstatě snadno identifikovat už tím, že se jednotlivých zúčastněných stran zeptáte, jestli mají nějaké doporučení pro zlepšení, aby to společnosti přineslo co největší výhody a pokud možno ihned.
Ideální jsou taková zlepšení, které se jednoduše a rychle implementují, jsou levné a výhodné. Plná implementace by měla proběhnout během 60-90 dnů.
Je dobré zmínit, že quick wins se musí shodovat s marketingovým cílem. Nejdříve je tak nutné vědět, čeho je potřeba vlastně dosáhnout a následně si stanovit, jak se toho dá dosáhnout.
Přečtěte si další podobná témata:
Další zdroje:
- Co jsou Quick Wins? – Lead Magnet [online]. [cit. 15. 12. 2023]. Dostupné z: https://leadmagnet.cz/co-jsou-quick-wins/