Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

LATEST NEWS
CONTACTS

Bannerová slepota je fenomén, který byl poprvé popsán v roce 1998. Jde o schopnost mozku internetových uživatelů ignorovat reklamní bannery, protože se na ně dokáže selektivně soustředit. Toto je důvodem, proč je účinnost bannerů velice nízká.

Bannerová slepota je způsobena tím, že mozek si zvykne na typické tvary a grafické podoby reklamních bannerů a automaticky je odfiltruje z ohniska pozornosti. Toto je přirozená obranná reakce mozku, který se snaží zbavit zbytečných informací, aby se mohl lépe soustředit na důležité věci.

Bannerová slepota je tedy jev, který může způsobit, že návštěvníci webů uniknou reklamě na služby nebo produkty, o kterých by jinak mohli mít zájem. To je samozřejmě velký problém pro reklamní společnosti, které se snaží oslovit co největší počet potenciálních zákazníků.

Je důležité si uvědomit, že bannerová slepota je přirozenou reakcí mozku na zahlcení informacemi, a proto je třeba přijít s novými způsoby, jak reklamy prezentovat, aby byly co nejefektivnější.

Přečtěte si další podobná témata:

Zaujal tě článek? Dej nám zpětnou vazbu:

Hodnocení: 4.7 / 5. Hlasů: 40

Ještě žádné hodnocení 🙁 Buď první!

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *