Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

LATEST NEWS
CONTACTS

A/B testing je metoda v oblasti marketingového výzkumu, při které se mění proměnné v rámci kontrolního scénáře a zkoumají se následné alternativní strategie za účelem zlepšení účinnosti finální marketingové strategie.

A/B testování začíná kontrolním nebo počátečním marketingovým scénářem. Kontrolní scénář „A“ se obvykle definuje prostřednictvím několika aspektů (např. cena, barva, struktura, tvar, písma atd.). Změna jednoho z těchto aspektů vytváří alternativní scénář „B“. Poté se porovná tržní odezva na „A“ a „B“. Tento proces se opakuje, dokud nebyly vyzkoušeny všechny scénáře, tedy po vytvoření všech možných variant „B“. Proměnné, které konzistentně ukazují zlepšení tržní odezvy, pak budou zahrnuty do „A“ a marketingový tým tak může vytvořit nejlepší možnou marketingovou strategii.

Přečtěte si další podobná témata:

Zaujal tě článek? Dej nám zpětnou vazbu:

Hodnocení: 4.7 / 5. Hlasů: 39

Ještě žádné hodnocení 🙁 Buď první!

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *